Εκπαιδευτική επίσκεψη των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων στο πλανητάριο

Την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων επισκέφθηκαν το Ίδρυμα Ευγενίδου, όπου βρίσκεται το ψηφιακό πλανητάριο, και παρακολούθησαν το πρόγραμμα “Το κέντρο του κόσμου”. 

Περισσότερες πληροφορίες για το πλανητάριο εδώ

(Visited 16 times, 1 visits today)