
Στο πλαίσιο του Συμποσίου που υλοποιήθηκε σήμερα, 4 Ιουνίου στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου και στο Μικρό θέατρο του Δημαρχείου , μαθητές και μαθήτριες παρουσίασαν περιβαλλοντικές δράσεις, δημιουργικές παρεμβάσεις και θεατρικά δρώμενα και λειτούργησαν σταθμοί περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και πειραμάτων.

Στόχος της δράσης η αλλαγή στάσης ζωής για το περιβάλλον και την προστασία του.

Σε μια προσπάθεια ευαισθητοποίησης τους για την προστασία του περιβάλλοντος και την υιοθέτηση μιας νέας στάσης ζωής της καθημερινότητάς τους.

Το περιβάλλον είναι το κοινό μας σπίτι. Τα δέντρα, τα ζώα, οι θάλασσες, τα ποτάμια και ο αέρας που αναπνέουμε μάς προσφέρουν όλα όσα χρειαζόμαστε για να ζούμε.

Γι’ αυτό είναι σημαντικό να το φροντίζουμε και να το προστατεύουμε κάθε μέρα.

Πολλές φορές πιστεύουμε ότι μόνο οι μεγάλοι μπορούν να βοηθήσουν το περιβάλλον. Όμως και τα παιδιά μπορούν να κάνουν τη διαφορά! Μικρές καθημερινές πράξεις έχουν μεγάλη αξία όταν γίνονται από όλους μας.

Τι μπορώ να κάνω σήμερα;

Μπορώ να αλλάξω. Είναι εύκολο αρκεί να ξεκινήσω με μικρές καλές συνήθειες.

Να πετάω τα σκουπίδια στους σωστούς κάδους και να κάνω ανακύκλωση.

Να χρησιμοποιώ ξανά αντικείμενα, όπως τσάντες, μπουκάλια και κουτιά, αντί να τα πετάω.

Να σβήνω τα φώτα όταν δεν τα χρειάζομαι.

Να κλείνω τη βρύση όταν πλένω τα δόντια μου, ώστε να μην σπαταλώ νερό.

Να φροντίζω τα φυτά και να σέβομαι τα ζώα.

Να κρατώ καθαρές τις αυλές, τις παραλίες, τα πάρκα και τις γειτονιές μου.

Να προτιμώ το περπάτημα ή το ποδήλατο όταν είναι δυνατό.

Κάθε μικρή κίνηση βοηθά στη μείωση των απορριμμάτων, στην εξοικονόμηση νερού και ενέργειας και στην προστασία της φύσης.

Όταν πολλά παιδιά κάνουν μικρές καλές πράξεις, το αποτέλεσμα γίνεται πολύ μεγάλο και θετικό για τον πλανήτη μας.

Καθώς μεγαλώνουμε, μπορούμε να συνεχίσουμε να προστατεύουμε το περιβάλλον με ακόμη περισσότερους τρόπους.

Μπορούμε να ενημερωνόμαστε για τα περιβαλλοντικά προβλήματα, να συμμετέχουμε σε δράσεις δενδροφύτευσης και καθαρισμού, να προτείνουμε οικολογικές λύσεις στο σχολείο και στην κοινότητά μας και να γίνουμε ενεργοί πολίτες που αγαπούν και σέβονται τη φύση.

Η προστασία του περιβάλλοντος δεν είναι μια δουλειά που τελειώνει.

Είναι μια καθημερινή συνήθεια που μας βοηθά να δημιουργήσουμε έναν πιο καθαρό, πιο πράσινο και πιο όμορφο κόσμο για όλους.

Ας ξεκινήσουμε σήμερα, γιατί κάθε μικρή πράξη μπορεί να γίνει ένα μεγάλο βήμα για το μέλλον της Γης μας!


















































