«Κυκλική Οικονομία και Μέλλον Χωρίς Απόβλητα»

Οι μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν διαδικτυακά το πρόγραμμα «Κυκλική Οικονομία και Μέλλον
Χωρίς Απόβλητα» του εκπαιδευτικού μη κερδοσκοπικού φορέα NoWaste21.


Σκοπός της εκπαίδευσης είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας
(μαθητές και εκπαιδευτικοί) των Δημοτικών σχολείων γύρω από την Κυκλική Οικονομία και τους τρεις
άξονες που την περιγράφουν – Πρόληψη, Επαναχρησιμοποίηση και Ανακύκλωση – Αποβλήτων.

Από το γραμμικό μοντέλο του «παράγω, καταναλώνω, πετάω», πρέπει να περάσουμε στο κυκλικό μοντέλο οικονομικής ανάπτυξης «παράγω, καταναλώνω, επανακτώ, επαναχρησιμοποιώ και ανακυκλώνω».

Είναι το οικονομικό και κοινωνικό μοντέλο που μιμείται τη ΦΥΣΗ. Η φύση δεν παράγει απόβλητα! Το ίδιο πρέπει να μάθουμε να κάνουμε και εμείς!

(Visited 17 times, 1 visits today)