Στο πλαίσιο της μέριμνας του σχολείου μας για την υγεία, την ευημερία και την ολόπλευρη ενημέρωση των μαθητών και μαθητριών, υλοποιήθηκε το πρόγραμμα του Υπουργείου Υγείας και της UNICEF, το οποίο αφορά την ευαισθητοποίηση γύρω από θέματα έμμηνου ρύσεως και τη διασφάλιση της αξιοπρέπειας των κοριτσιών.

Το πρόγραμμα απευθύνθηκε στους μαθητές της ΣΤ’ τάξης και περιλάμβανε τη διάθεση προϊόντων περιόδου, από το ΙΑΤΑΠ (Ινστιτούτο Ανάπτυξης Τεχνολογίας και Ανθρωπίνων Πόρων) συμβάλλοντας στην κάλυψη βασικών αναγκών και στην καταπολέμηση πιθανών αισθημάτων αμηχανίας ή αποκλεισμού.

Παράλληλα, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην ενημέρωση και την εκπαίδευση από την Solidarity Now, ώστε να αποκτήσουν σωστή γνώση και θετική στάση απέναντι σε ένα φυσιολογικό στάδιο της ανάπτυξής τους.

Στο πλαίσιο του προγράμματος πραγματοποιήθηκε ενημερωτική παρουσίαση από την υπεύθυνη του προγράμματος η οποία, με τρόπο παιγνιώδη, κατανοητό και διακριτικό, ανέλυσε θέματα που σχετίζονται με την έμμηνο ρύση, την προσωπική υγιεινή και τη φροντίδα του σώματος και την περίοδο της εφηβείας.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν απορίες, να συζητήσουν και να νιώσουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και ασφάλεια.





