Την Παρασκευή 12/12/2025 η κ. Μαρία Λ. . της 2ης ΤΟΜΥ Κορίνθου υλοποίησε στο σχολείο μας τη δράση- παρέμβαση ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης στους μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης στο πλαίσιο Αγωγής Υγείας με θέμα: “Πρώτες βοήθειες”.

Οι πρώτες βοήθειες είναι οι απλές ενέργειες που κάνουμε για να βοηθήσουμε κάποιον όταν χτυπήσει ή δεν αισθάνεται καλά, μέχρι να έρθει ένας ενήλικας ή γιατρός.

Μαθαίνουμε να παραμένουμε ψύχραιμοι, να ζητάμε βοήθεια από έναν μεγάλο και να μην πανικοβαλλόμαστε.

Μικρά πράγματα, όπως το να καθαρίσουμε ένα μικρό τραύμα ή να βάλουμε πάγο σε ένα χτύπημα, μπορούν να βοηθήσουν πολύ. Με τη γνώση των πρώτων βοηθειών μπορούμε να φροντίζουμε τον εαυτό μας και τους άλλους με ασφάλεια και υπευθυνότητα.

(Visited 12 times, 1 visits today)




