Καλωσόρισμα της Άνοιξης – Χελιδονίσματα – Δ΄ τάξη

Τα χελιδονίσματα είναι ρυθμικά τραγουδάκια που έλεγαν τα μικρά παιδιά την 1η του Μάρτη. Γυρνούσαν από σπίτι σε σπίτι κρατώντας ένα ξύλινο ομοίωμα χελιδονιού για να γιορτάσουν τον ερχομό της άνοιξης και των χελιδονιών. Οι νοικοκυρές τους έδιναν κεράσματα. Το έθιμο αυτό έχει τις ρίζες του στην αρχαιότητα.

Σήμερα στο σχολείο μας το καλωσόρισμα της ‘Ανοιξης έγινε από τους μαθητές της Δ΄ τάξης.

Σας ευχόμαστε “Καλό μήνα με υγεία!”

(Visited 18 times, 1 visits today)