Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας τηρώντας το έθιμο της σημερινής ημέρας πρόσφερε σε όλους τους μαθητές/τριες μας σουβλάκια και χυμό.

Α΄ και Β΄ τάξη

Γ΄ και Δ΄ τάξη

Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας και τους ευχόμαστε καλή Αποκριά με υγεία!
(Visited 32 times, 1 visits today)




