Με αφορμή την Ημέρα της Γης( Le Jour de la Terre, 22 Απριλίου), οι μαθητές της Ε’ Δημοτικού δημιούργησαν δύο όμορφα πόστερ στο μάθημα των Γαλλικών,με την καθοδήγηση της κυρίας Βουδούρη Μαριλίνας, για να στείλουν το δικό τους μήνυμα για την προστασία του πλανήτη μας.

Μετά από παρουσίαση του σχετικού υλικού( στα ελληνικά και τα γαλλικά)που προετοιμάστηκε με το ψηφιακό εργαλείο canva, τα παιδιά επεξεργάστηκαν και κατανόησαν βασικές έννοιες που σχετίζονται με την προστασία της Γης, όπως η ανακύκλωση, η εξοικονόμηση ενέργειας και ο σεβασμός στη φύση. Κατανόησαν έτσι τη σημασία της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και της δικής τους συμβολής!

Στη συνέχεια, αποτύπωσαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους με ζωγραφιές γεμάτες χρώμα και φαντασία για την δημιουργία του δικού τους μέσου ευαισθητοποίησης και εορτασμού αυτής της ξεχωριστής ημέρας!




