Οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής στην Ελευσίνα.

Οι υπεύθυνοι του Πάρκου αρχικά εξήγησαν στους μαθητές μας τα σήματα και τι πρέπει να προσέχουν.

Η επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής δεν ήταν απλώς μια εκδρομή, αλλά ένα σπουδαίο μάθημα ζωής! Εκεί, οι μαθητές μας έγιναν για λίγο «πρωταγωνιστές» του δρόμου.

Τα παιδιά δεν άκουσαν απλώς θεωρίες, αλλά εφάρμοσαν τους κανόνες οδηγώντας ποδοκίνητα οχήματα σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον.

Έμαθαν να αναγνωρίζουν τις πινακίδες και τα φανάρια, κατανοώντας τη σημασία τους για την πρόληψη ατυχημάτων.

Στόχος μας η καλλιέργεια του σεβασμού προς τον πεζό και τον συνεπιβάτη και γενικά η υπεύθυνη συμπεριφορά που θα τους συνοδεύει μια ζωή.

Ευελπιστούμε να γίνουν οι αυριανοί ευσυνείδητοι οδηγοί και οι σημερινοί προσεκτικοί πεζοί!

Φοράμε το κράνος μας, δένουμε τη ζώνη μας και ξεκινάμε για μια ασφαλή διαδρομή!

« Μάθαμε… και βιωματικά να ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΜΕ!!!»




